Ga op weekdagen 's ochtends naar school en geniet 's avonds van tijd met je familie.
Gebaseerd op de populaire anime- en mangaserie! Anya Forger heeft een nieuwe opdracht gekregen van school: een fotodagboek vol herinneringen maken.
Ga op weekdagen 's ochtends naar school en geniet 's avonds van tijd met je familie.
Ga in de weekenden naar leuke locaties, zoals het strand of musea, op zoek naar bijzondere onderwerpen om te fotograferen!
Speel meer dan 15 minigames geïnspireerd op de animeserie en speciaal gemaakt voor de game!
Vecht om in sync te blijven met Yors speciale training, rijd op Bond terwijl je voor spion speelt en gebruik de telepathische krachten van Anya om de kaarten van tegenstanders te lezen in Tycoon.
Kleed Anya, Loid, Yor en Bond aan met een garderobe van meer dan 80 unieke outfits, accessoires en kapsels!
Naast Anya, Loid, Yor en Bond zijn Damian en Becky van Eden College ook van de partij, en laten we Yors broer Yuri en WISE-agent Nightfall ook niet vergeten!
Speel samen op school, schakel hulp in voor huiswerk en creëer ontelbaar veel waardevolle herinneringen met Anya's vrienden en familie.