SONIC X SHADOW GENERATIONS
Shadow the Hedgehog is terug met de klassieke én moderne Sonic in SONIC X SHADOW GENERATIONS, een gloednieuwe belevenis met twee unieke ervaringen!
Speel als Shadow in een gloednieuw verhaal en met nog nooit eerder geziene vaardigheden waarmee hij maar weer eens bewijst waarom hij bekend staat als de Ultieme Levensvorm! Race door iconische levels uit de geschiedenis van Shadow en ontdek verborgen geheimen in een uitgebreide hub-wereld. Speel nieuwe krachten vrij om de strijd met de Black Doom aan te gaan en de wereld te redden.
Daarnaast bevat SONIC X SHADOW GENERATIONS een complete remaster van de veelgeprezen game SONIC GENERATIONS, een avontuurlijke reis door de tijd met de meest geliefde 3D- en 2D-Sonic-levels, verbeterde graphics en bakken vol bonuscontent.
In dit op zichzelf staande verhaal doemt Black Doom, Shadows ergste vijand, weer op en dreigt hij opnieuw de wereld over te nemen. Shadow moet op reis gaan door zijn verleiden, de confrontatie aangaan met zijn pijnlijke herinneringen en nieuwe duistere krachten ontdekken om de wereld te redden.
Maak gebruik van Shadows nieuwe Doom-krachten om hordes vijanden te verslaan en sneller over platforms te vliegen dan ooit. Surf op het water, vlieg over obstakels en stop de tijd dankzij Chaos Control!
Herbeleef iconische levels uit eerdere avonturen van Shadow en snel door verbijsterende levels in 3D én 2D. Weersta de invloed van Black Doom en zit zijn snode plannen dwars terwijl Shadow probeert de tijdlijn terug in elkaar te zetten.
Strek je benen in een gloednieuwe hub-wereld, geïnspireerd op de open-zone-gameplay van Sonic Frontiers. Hoe meer nieuwe krachten Shadow ontdekt, hoe verder hij kan verkennen en hoe meer geheimen hij ontdekt!
Het heden ontmoet het verleden in SONIC GENERATIONS! Wanneer Dr. Eggman een team vormt met zijn vroegere zelf en de mysterieuze Time Eater om hun vorige verliezen uit te wissen en de geschiedenis te herschrijven, worden Sonic en zijn vrienden door ruimte en tijd verspreid. Daarom moeten de Moderne en Klassieke Sonic samenwerken om dit geniepige trio te verslaan en de tijdlijn te herstellen!
Spinsprint door een verzameling van de meest geliefde 3D- en 2D-versies van iconische levels uit oudere Sonic-games, nu met vernieuwde graphics en tussenfilmpjes.
Red Chao, die verstopt zit in ieder level, haal de hoogste flipperkast-score in de Casino Nights Zone, en bezoek het museum om illustraties, muziek en nog veel meer andere content van achter de schermen te bekijken!
Koop de SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Edition en ontvang extra iconische muzieknummers uit eerdere Sonic en Shadow games, een Terios-skin gebaseerd op Shadows originele concept, behind-the-scenes art, een Sonic the Hedgehog 3 Movie Pack met de stem van Keanu Reeves, en nog veel meer!