Phantom Brave: The Lost Hero
Vaar uit om de dag te redden in deze kleurrijke strategie-RPG! Sluit je aan bij Marona – een begaafd jong meisje met de kracht om met Phantoms te praten – terwijl ze de oceaanwereld van Ivoire doorkruist en hulp biedt aan mensen in nood. Wanneer een vloot spookschepen aanvalt, is het aan Marona en haar nieuwe vriend Apricot om de legendarische bemanning samen te stellen die ooit deze spookvijanden versloeg.
Rekruteer Phantoms, bind ze aan objecten, combineer ze met Gadgets en voeg ze zelfs samen met Marona zelf om adembenemende vaardigheden te ontketenen en de Shipwreck Fleet tot zinken te brengen!