Petit Island
Petit Island is een leuk ontdekkingsspel vol verhaallijnen dat zich in een open wereld op een prachtig tropisch eiland afspeelt. Je treedt in de pootsporen van Lily die op zoek gaat naar de onvertelde verhalen van haar ooit zo moedige en vrijgevochten grootkater.
De jaren gaan tellen en het geheugen van grootkater laat hem langzaam in de steek. Hij heeft alleen nog delen van de verhalen die hij met zijn geliefde kleinpoes Lily heeft gedeeld, plus wat verhalen in zijn oude dagboek dat hij onlangs terugvond. Wil jij het geheugen van grootkater opfrissen en je eigen drang naar avontuur ontdekken?
Ontdek een open eilandwereld vol oude geheimen, verborgen schatten, unieke wilde dieren en levendige gemeenschappen.
Pas je kattenpersonage aan je eigen unieke stijl en persoonlijkheid aan met talloze opties.