Morbid: The Seven Acolytes
Morbid: The Seven Acolytes is een horrorpunk actie-RPG vol Lovecraftiaanse verschrikkingen en Cronenbergiaanse smerigheid, waardoor het de meest gruwelijke versie tot nu toe is van het isometrische Souls-achtige genre!
Jij bent de laatst overlevende Strever van Dibrom. Je plicht, waar je je hele leven voor hebt getraind, is het verslaan van de Zeven Acolieten, vervloekte en machtige wezens, bezeten door kwaadaardige godheden genaamd Gahars.
Uitdagende vijanden, minibazen en gedenkwaardige grootschalige baasgevechten met volledig georkestreerde muziek staan centraal in de wereld van Morbid. Om deze obstakels te overkomen, moet je het vechten onder de knie krijgen, maar ook je personage en uitrusting verbeteren door middel van verscheidene elementen zoals missies, perks, runen, upgrades en looten.
De Gahars hebben hun verwrongen geesten aan het vlees van de Zeven Acolieten gebonden, want zonder gastlichamen kunnen ze niet overleven. Je moet de Acolieten doden en zo de Gahars van hun vlees ontdoen. Slaag en je bevrijdt het koninkrijk van het zware juk van hun terreur. Faal en de kwaadaardige goden blijven heersen, de Acolieten herrijzen en waanzin overheerst.