Monster Harvest
Tijdens je reis door Planimal Point ontdek je vreemde Slimes die je gewassen kunnen muteren op manieren die je nooit had kunnen bedenken! Afhankelijk van het seizoen, de Slime of het gewas dat je muteert, kun je tot wel 72 verschillende mutaties maken!
Planimals zijn loyale gemuteerde gewassen die door dik en dun aan je zijde blijven. Ze zullen een belangrijke metgezel voor je zijn wanneer je door Planimal Point reist, deelneemt aan spannende turn-based gevechten en kerkers verkent, terwijl je probeert het kwaadaardige SlimeCo neer te halen.
Planimal Point heeft drie unieke seizoenen die van invloed zijn op de manier waarop je speelt, met vreemd weer en seizoenen die verschuiven wat je kunt verbouwen – pas op voor de vreemde mutaties die per seizoen veranderen!
Er zijn verschillende manieren om de beste boerderij te bouwen en aan te passen in Monster Harvest! Maak en plaats tientallen items en til je boerderij naar een hoger niveau door ambachtelijke voorwerpen te maken! Ontgrendel de irrigatieleidingen, de pekelaar en meer om je vers geoogste gewassen om te zetten in producten die klaar zijn voor de markt.