Metroid Prime 4: Beyond
Op de Nintendo Switch 2 kun je een verbeterde versie van Metroid Prime 4: Beyond spelen met ondersteuning voor muisbesturing met Joy-Con 2-controllers, en verbeterde beelden en prestaties.