Indiecalypse
Indiecalypse verbeeldt de ruwe realiteit van indiegame-ontwikkelaars en hun worsteling om alles voor elkaar te krijgen bij het uitbrengen van een videogame.
Niet alles is wat het lijkt in Indiecalypse, en we weten zeker dat niemand onverschillig zal blijven na het spelen.