I*CHU: Chibi Edition
Etoile Vie School is opgericht door een beroemd castingbureau en is een speciale academie gericht op het onderwijzen en trainen van idolen in de dop. Er worden 32 idolen opgeleid, ook wel 'I-Chu' genoemd. Ze zijn gekozen om lessen te volgen aan deze school en werken allemaal heel hard richting hun grote debuut.
En daar kom jij bij kijken! Het is jouw taak als hun leraar en producent om deze unieke personages te begeleiden tijdens hun worstelingen en stressmomenten, bij het maken van muziek en oplossen van problemen, om de ultieme idolen te worden in de muziekindustrie!