High On Life
Reis naar talloze biomen en locaties overal in de kosmos, neem het op tegen de boosaardige Garmantuous en zijn bende apenkoppen, verzamel buit, ontmoet unieke personages en nog veel meer in het nieuwste comedyavontuur van Squanch Games!
Twee 2 jaar geleden versloeg de premiejager het G3-kartel. Nu heeft Knifey hulp nodig om een mysterieus pakketje op te sporen. Krijgen ze te maken met een vriendelijke reus, een flipperkastgeweer, stropersringen en een angstaanjagende intergalactische rederij? Ja. Tuurlijk.