FANTASIAN Neo Dimension
Hironobu Sakaguchi, de vader van FINAL FANTASY, en de beroemde componist Nobuo Uematsu keren terug met een origineel RPG-verhaal.
Mechteria, een dodelijke mechanische infectie die mensen hun emoties en levens ontneemt, verspreidt zich langzaam over de wereld.
De hoofdpersoon Leo ontwaakt met nog maar één herinnering in een vreemd land vol machines.
De menselijke wereld bedreigd door mechteria... een machinewereld vol mysteries... en de onzichtbare dimensies die daarbuiten liggen.
Met behulp van het Warp-apparaat dat achtergelaten was, moet Leo nu op een interdimensionale reis gaan om zijn verloren herinneringen terug te krijgen en de wereld te redden van de mechteria-infectie.