DreamWorks Spirit Lucky’s Big Adventure
Waar leidt Lucky's schatkaart naartoe? Ga als Lucky uit rijden op haar trouwe mustang, Spirit, en waag je aan een wild nieuw avontuur in Miradero. Er ligt een weidse wildernis vol spannende missies en wilde dieren voor je open om te verkennen. Met Lucky's onbevreesde vriendinnen Abigail en Pru aan je zijde weet je dat het sowieso leuk gaat worden!
Er zijn ook gevaren te omzeilen, zoals de cowboy Hendricks, die iets te veel interesse toont in je schattenjacht. Maar met hulp van je vriendinnen en doordat de band tussen Lucky en Spirit steeds sterker wordt, word je een ware wildernisexpert. Vriendschap, verzorging en verkenning vormen de sleutels die je nodig hebt om het mysterie te ontrafelen en de snode Hendricks te slim af te zijn.
Het leven op het platteland barst van het avontuur. Rijd door vijf verschillende gebieden rond Miradero en ontdek voorwerpen die je kunt verzamelen, verborgen paden en allerlei soorten dieren, zowel vriendelijke als gevaarlijke. Help je dorpsgenoten door spullen te bezorgen en dieren te redden. Gebruik je camera om de schoonheid van het landschap vast te leggen en race met Spirit naar de overwinning in spannende wedstrijden te paard.
Als je even wilt bijkomen, kun je je stijl aanpassen met outfits en voorwerpen die je op je avonturen hebt gevonden of naar de paardenstal van Miradero gaan om Spirit te verzorgen en te knuffelen. Hoe sterker de band tussen jullie wordt, hoe verder Spirit de wildernis in kan trekken. Lukt het jou om de ware schat van Miradero te vinden... en te beschermen?