Op de vlucht!
Mika Amamine bezoekt Rome om te vieren dat haar examens voorbij zijn, maar haar reis loopt compleet uit de hand wanneer ze getuige is van een moord en wordt gearresteerd als een verdachte. Tijdens haar transport raakt het politiebusje betrokken bij een ongeluk, waardoor zij en zes andere criminelen kunnen ontkomen en op de vlucht slaan.
Er verschijnen mysterieuze aanvallers die het gemunt hebben op haar unieke vaardigheid en die de groep beginnen te achtervolgen. Kan het team de aanwijzingen achterhalen om hun oude levens terug te krijgen?