DRAGON QUEST III HD-2D Remake
DRAGON QUEST III HD-2D Remake is een adembenemende nieuwe interpretatie van het geliefde meesterwerk en het begin van de Erdrick-trilogie.
Jaren geleden nam de grote held Ortega afscheid van zijn vrouw en kind en begon aan een queeste om de aartsduivel Baramos te verslaan. Ortega faalde in zijn queeste en Baramos vormt nog altijd een gevaar voor de wereld. Nu, op zijn zestiende verjaardag, wordt Ortega's enige kind ontboden door de koning van Aliahan en belast met een missie van ongekend belang: zet Ortega's queeste voort, versla Baramos en red de wereld.
Verken talloze dorpjes, kastelen, grotten, torens en kerkers tijdens je avontuur en ontdek allerlei verborgen geheimen.