Cris Tales
Naarmate Crisbell's krachten groeien, zul je keuzes maken met verstrekkende gevolgen voor de mensen die je ontmoet - gevolgen die hun uitwerking op de wereld hebben die je tijdens je reis in real-time zult ervaren. Elk personage, NPC, vijand en zelfs Koninkrijk heeft een verleden, een heden en een of meer toekomsten, afhankelijk van je acties! Prachtige handgetekende 2D-kunst wordt frame voor frame geanimeerd om de vertakkende mogelijkheden tot leven te brengen in meer dan 20 uur gameplay.