Cat Rescue Story
Als je aankomt in het huis dat je oudtante je heeft nagelaten, vind je een kartonnen doos met een zwerfkat erin. De kat heeft hulp nodig! Zorg voor hem en voor alle andere katten die hun toevlucht zoeken in je asiel. Verzorg ze, geef ze te eten en speel met ze voordat je een nieuw gezin voor ze vindt.