En dankzij de Nintendo Switch kun je de Carnival Games-ervaring altijd en overal beleven!
Carnival Games laat je weer een feestje bouwen met je vrienden of gezin. De game wordt voor het eerst voor de Nintendo Switch uitgebracht! Of je nu in je eentje of met z'n vieren speelt, Carnival Games biedt voor elk wat wils. Sla een homerun, stapel taarten en race met je paard naar de finish. Met twintig minigames bevat Carnival Games alleen maar plezier!
En dankzij de Nintendo Switch kun je de Carnival Games-ervaring altijd en overal beleven!