Battlefield Waltz
Wanneer ze een zwaard oppakt om zichzelf en haar geliefden te beschermen, ontdekt ze dat het is 'vervloekt' en ongelooflijke krachten in zich heeft.
De ultranationalistische militaire academie Nirvana wordt haar nieuwe thuis. Daar komen jonge mannen en vrouwen die uitblinken in gevechten samen om te strijden en hun vaardigheden aan te scherpen, wat hun achtergrond ook is.
Ze ontmoet nieuwe mensen, bouwt sterke banden op en vindt terug wat ze had verloren: een plek waar ze zich thuis voelt.
Laat liefde opbloeien op het slagveld, onderweg! - Westerse fans kunnen deze verborgen otome-parel, die oorspronkelijk in 2014 uitkwam in Japan, eindelijk beleven en genieten van Lans reis als de 'Maiden of the Cursed Sword' op de Nintendo Switch.
Verleg je grenzen en verken Nirvana! - Er zijn twee kaarten die je helemaal vrij kunt verkennen: de 'Royal Capital Frontier' en de school Nirvana, waar Lan met verschillende personages kan praten. Ontdek informatie over personages die je alleen tijdens het verkennen van de kaart kunt vinden.
Verhalen van de Maiden of the Cursed Sword - Met de Chronicle-modus kun je je huidige route bijhouden, gemiste paden vinden, teruggaan om alle eindes op te sporen of gewoon je favoriete scènes opnieuw spelen! In deze Chronicle-modus kun je scènes die je al gespeeld hebt kiezen om terug te gaan naar elk punt dat je al hebt gehad binnen je huidige route en vanaf daar verder te spelen!
Eeuwenoude herinneringen schitteren als edelstenen! - Als je aan bepaalde voorwaarden in de game voldoet, krijg je toegang tot Ancient Memories. Je krijgt dan een boek te zien dat is versierd met juwelen, die oplichten voor elk goede einde dat je hebt bereikt. Ontgrendel alle goede eindes om de eeuwenoude herinneringen van het magische zwaard te bevrijden!"