Jij moet de enige winkel op Amber-eiland bestieren. Verzamel, maak en verkoop spullen waar je diverse Paleovolk-klanten behoefte aan hebben. Heeft je brachiosaurus-maatje een zeil nodig dat net zo lang is als zijn nek? Misschien dat je microraptor-makker een stoel op miniformaat zoekt? Of wat dacht je van wat waterproof papier voor een plonzende plesiosaurus? Verschillende klanten hebben verschillende behoeftes, gedragingen en voorkeuren die je moet leren kennen. Onderhandel, verpand en bied tegen om de hoogste regionen van het Winkelklassement te bereiken! Het is jouw taak om een succesvolle winkel te runnen en Amber-eiland te redden van fossilisering!
Je kunt je omzet ook gebruiken om te helpen bij de wederopbouw van het eiland en nieuwe gebieden ontgrendelen. Decoreer met paden, begroeiing en voorzieningen en van Amber-eiland een aantrekkelijke bestemming te maken. Alleen dan zullen onze Paleovolk-vrienden overwegen om hun koffers te pakken en zich hier definitief te vestigen!
Paleovolk is er in allerlei soorten en maten, niet allen dinosaurussen! Er zijn zoogdieren uit de ijstijd, amfibieën uit de Perm, zeedieren, ongewervelde dieren en meer! Amber Isle heeft 48 verschillende Paleovolk-leden om bevriend mee te raken, allemaal met unieke persoonlijkheden, voorkeuren, dialogen en missies.
Raak beter bevriend met Paleovolk door tijd met ze door te brengen en hun verzoeken in te willigen. Naarmate jullie vriendschap groeit, delen Paleovolk-vrienden nieuwe upgrades en recepten met je. Met jouw hulp kunnen ze zelfs hun eigen kraampjes, cafés, tuinen en gemeenschappelijke ruimtes op Amber-eiland bouwen!
Toon je voorkeur voor de prehistorie door je eigen Paleovolk-personage te ontwerpen! Verander kleding, kleuren, hoofdtooien en meer in onze personagebouwer! Kies uit 5 lichaamstypen: kleine herbivoor, raptor, grote theropoda en zoogdier. Wat voor soort Paleovolk word jij?
Vul die schappen en stof de vitrines af, want je gloednieuwe avontuur op Amber-eiland gaat bijna open!