Laat al je angsten varen. A.O.T. 2 is het meeslepende vervolg op de actiegame gebaseerd op de wereldwijde succesvolle anime-reeks 'Attack on Titan'.
Beleef het grootse verhaal van de anime naast Eren en zijn gezelschap, die de mensheid moeten redden van de dodelijke en mensenverslindende Titans.
Leer met de omni-directional mobility gear te werken en vlieg door de lucht om de confrontatie aan te gaan met de Titans terwijl je de spanning voelt van het vechten tegen deze reuzen.