Zero the Kamikaze Squirrel
Wie zei dat schurken geen helden kunnen zijn? De beruchte vijand van Aero the Acro-Bat krijgt zijn eigen avontuur boordevol actie met de ninja-eekhoorn in de hoofdrol!
Wanneer hij aan Edgar Ektors kwaadaardige plan werkt, ontvangt Zero een brief van zijn vriendin. Ze vertelt hem dat hun bos gevaar loopt en dat haar vader is ontvoerd. Wanneer Zero tegen Edgar zegt dat hij zijn bos moet beschermen, wil Edgar hem niet laten gaan, waarop Zero besluit om zonder toestemming te vertrekken.
Zero moet zo snel mogelijk terug naar zijn bos, maar de kwaadaardige gek Edgar Ektor is het hier niet mee eens. Hij zal Zero op alle mogelijke manieren dwarsbomen, zodat onze held zijn geliefde bos niet kan redden...