Yuri is een platformgame met een unieke sfeer. Help Yuri alle obstakels te overwinnen en het doel van zijn mysterieuze reis te bereiken. Ontdek een levendig universum vol geheime doorgangen en verborgen herinneringen.
Yuri is een parel van een indiegame en is met liefde gemaakt door Ange en Aurélien Potier. Ze hebben er zes lange jaren over gedaan.