Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord
De terugkeer van Digital Eclipse heeft meerdere upgrades toegevoegd voor een moderne RPG, terwijl de sfeer van de klassieker werd behouden.
Stel je eigen team avonturiers samen en duik in het labyrint namens de opperheer Trebor, terwijl jullie op zoek gaan naar de amulet die is gestolen door de slechte tovenaar Werdna. Ga de strijd aan met groepen uitdagende vijanden, ontwijk verborgen vallen en begeef je dieper in de kerkers ter voorbereiding op de ultieme eindstrijd tegen niemand minder dan Werdna.
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord maakt gebruik van de gamecode van het origineel uit 1981. Hoewel de game er gloednieuw uitziet, is hij in basis niet veel anders dan de klassieker.
Als je de legendarische Wizardry-reeks nog maar net hebt ontdekt, is Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord de perfecte game voor nieuwe spelers die de reeks beter willen leren kennen. Doorgewinterde spelers zullen versteld staan van de prachtige nieuwe graphics en geluidseffecten en de gestroomlijnde interface.