Welke Kant Omhoog: Galactische Spelen is een gezinsvriendelijk partyspel dat unieke bewegingsvrijheid biedt door je toe te staan op muren en plafonds te rennen, rond planeten te draaien of door zwaartekrachtvelden over hele levels te vallen.
Elk van onze 12 Galactische Spelen heeft zijn eigen unieke, korte uitdaging waarin maximaal 4 spelers kunnen strijden. Lanceer je vrienden de ruimte in, scoor een doelpunt met een hele maan, spring van planeet naar planeet om aan een zwart gat te ontsnappen, verover en houd sterrenbeelden vast en nog veel meer!
◈ Prisma vertegenwoordigt elektromagnetische straling die waarneembaar is door het menselijk oog.
Race door het universum om zoveel mogelijk sterrenbeelden te vangen. Sterrenbeelden kunnen echter onder je neus vandaan worden gestolen! Bescherm de jouwe en verover die van anderen.
Spelers worden in een gigantisch zwart gat gezogen! Gebruik platforms om aan de onverbiddelijke zuigkracht te ontsnappen. Duw je tegenstanders weg met je Comet Push-vaardigheid en blijf als laatste staan!
Hoogenergetische kometen zijn waardevol voor de Celestial-personages! Controleer kometen door ze een zetje te geven met je Comet Push-vaardigheid en verzamel er zoveel mogelijk in je eigen basis.
De sterrenring is dé plek om te zijn. Duw je vrienden om zelf in het bewegende licht te blijven, de enige plek waar je scorebalk wordt gevuld. De helderste en volste speler wint!
Ongestabiliseerde energie heeft een van de Celestials geïnfecteerd. Breng de energie over naar een andere speler voordat je overbelast raakt!