Voltaire: The Vegan Vampire
Voltaire: The Vegan Vampire is een farming-roguelite die zich afspeelt in Transsylvanië, het thuisland van Dracula en zijn rebelse, als laatste geboren zoon, Voltaire. Een openbaring verandert het doel van de jonge vampier voorgoed: hij stapt uit wrok af van bloed en gaat voor een plantaardig dieet om zijn vader te bewijzen dat nekbijten niet de enige manier is om als vampiers te kunnen leven.
De Oude Vampier vindt deze ideeën larie, maar met de hulp van ooms Frank en Stein, ontglipt Voltaire aan de blik van zijn vader. Eenmaal op zichzelf, begint hij aan een griezelige, schattige reis vol veggie-recepten, een plantaardige levensstijl en handgetekende kunst die het heerlijk macabere viert!