Victory Heat Rally
Maak powerslides op topsnelheid in een dynamische, kleurrijke 2.5D-wereld, tot leven gebracht met prachtige pixel-animaties. Zet het volume op maximaal met een soundtrack vol knallende beats, scheurende gitaarsolo's en opzwepende energie die Victory Heat Rally in vuur en vlam zetten.
KIES JE SUPERSTER – Met 12 supercoureurs en hun bolides om uit te kiezen, is de vraag met wie jij het asfalt verschroeit op weg naar de finish.
ALLEEN OF TEGEN VRIENDEN – Ga voor goud in het uitgebreide kampioenschap voor één speler, spring in een supersnelle Arcade Grand Prix, race tegen maximaal 3 vrienden of neem het op tegen de klok en zet een nieuw wereldrecord neer.
WERELDTOURNEE – Victory Heat Rally bevat tientallen stages, verdeeld over 12 unieke omgevingen. Van de zonovergoten stranden van Baytona Beach tot de ijzige toendra's van Frostbite Harbor; overal ter wereld verbreek je snelheidsrecords.