V-HUNTER PUZZLER DX
Jaag op hordes sinistere monsters door ze te slim af te zijn met strategie en kritisch denken in deze meeslepende rasterpuzzel die op beurten is gebaseerd. Voltooi de levels in zo min mogelijk beurten en help V-Hunter de kwaadaardige vampier Alric te verslaan!