Turbo Overkill
Turbo Overkill is de meest brute FPS die Apogee ooit heeft uitgebracht. Je speelt als Johnny Turbo, uitgerust met verborgen armraketten en een kettingzaag die uit je onderbeen steekt waarmee je vijanden kunt openrijten met indrukwekkende slidings.
Johnny keert terug naar zijn geboortestad Paradise en ontdekt hij dat de hele bevolking is overgenomen door Syn, een kwaadaardige AI, en zijn leger van cybernetisch geaugmenteerde volgelingen. In diepe geldnood en vastbesloten om zijn fouten uit het verleden te boven te komen, neemt Johnny de onmogelijke taak op zich om de grootste AI ooit te vernietigen. Maar rivaliserende premiejagers willen als eerste de prijs opeisen. Niets is gemakkelijk in Paradise.
Race door twee dozijn levels vol geheimen, bonus arenalevels en spannende gevechtspuzzels. Vind spelveranderende verzamelobjecten om keiharde modifiers vrij te spelen, zoals driedubbele monster-snelheid en insta-kill. Combineer alle wapens en krachten van Johnny om de corrupte legioenen te slim af te zijn met jouw strategie, wapens en snelheid.