[Verhaal]
Een afgezonderde bloementuin waar welgestelde jonge heren zich verkleden en gedragen als dames om “erfgename” te worden, zusterlijke banden met elkaar te smeden en hun quasi-romantische relaties te laten bloeien...
De nieuwe overgeplaatste student Iori, onze hoofdpersoon die geen rijke achtergrond heeft, verwerpt deze manieren in een poging trouw te blijven aan zichzelf en komt al snel in conflict met Mikage, de tirannieke voorzitter van de studentenraad en travestiet purist.
De wilskrachtige rebel Iori en de ijverige travestietrouw Mikage. Hun noodlottige ontmoeting ontketent al snel een nieuwe, verboden wereld van crossdressing meisjesliefde!
De protagonist is verbaasd over hoe goed vrouwenkleding hem staat. Door sommige studenten “de godin van de zwarte camelia” genoemd, wordt hij de mooie afgunst van zijn medestudenten.
De elegant ogende maar zwarthartige rijke erfgename. Ze is een krachtige verschijning, zelfs tussen de vele welgestelde studenten om haar heen. Ze is lid van de elitefamilie die eigenaar is van de school. Haar schoonheid en elegantie als travestiet heeft haar de tweede naam “The White Lily Fairy” opgeleverd.
Vanwege zijn verfijnde uiterlijk, charisma en adellijke achtergrond is het hem speciaal toegestaan om een mannelijke prins-achtige rol te spelen op de school. Hij raakt al snel bevriend met Iori, zorgt voor hem en helpt hem op alle mogelijke manieren.
De prachtige erfgename met pijpenkrullen. Ze wordt “keizerin van de rozentuin” genoemd en haar immense trots op haar eigen familielijn is vaak een twistpunt tussen haar en Mikage.
De kinderlijke huiskamerlerares van Iori en Reona. Ze is erg populair onder de leerlingen vanwege haar extreem schattige, niet-leraarachtige uiterlijk en uitspraken.