Totally Accurate Battle Simulator
Als je uitgekeken raakt op de meer dan 100 waggelaars die je tot je beschikking hebt, kun je nieuwe waggelaars maken in de unitmaker.
Je kunt met je waggelaars vechten tegen je vrienden of vreemden in een online multiplayerspel!