Throne Quest Deluxe
Throne Quest Deluxe is een actie-RPG die zich afspeelt in een open wereld. Duik in een wereld vol kerkers en tombes, vecht tegen talloze gevaarlijke monsters en verzamel de mooiste spullen. Wissel tussen 11 klassen en word de kampioen. Baan je een weg door de gevaren in een epische missie om de troon op te eisen.