The Tale of Bistun
Het verhaal van Bistun volgt een amnesische steenhouwer op zijn reis omhoog langs de hellingen van de indrukwekkende berg Bistun. Hij zal legioenen monsterlijke vijanden moeten bevechten met behulp van snel, hand-tot-hand gevechten en krachtige magische krachten terwijl hij de echte wereld en de mysterieuze plaats van vergeten herinneringen, bekend als het Revelations Realm, verkent op zoek naar antwoorden. Een mysterieuze stem moedigt hem aan om door te gaan, vertelt over elke stap die hij zet en houdt zijn zoektocht door deze prachtige maar door plagen geteisterde landen nauwlettend in de gaten.
Gebaseerd op een episch romantisch gedicht uit de 12e eeuw, "Khosrow en Shirin", is The Tale of Bistun een verhaal van liefde, verlies en avontuur in een land waar magie en moed botsen.
Beklim de dodelijke hellingen van de berg Bistun en vecht je een weg door een prachtige wereld die de oude landen van Mesopotamië tot leven brengt.
Koning Darius, eet je hart op! Creëer je eigen Behistun-inscriptie en ets prachtige gravures om de wereld je verhaal te vertellen.