The Letter: A Horror Visual Novel
Als zeven mensen ten prooi vallen aan een afschuwelijke vloek, ontdekken ze dat de verschrikking niet vanuit de schaduwen op ze loert, maar vanuit hun eigen hart en ziel. The Letter: A Horror Visual Novel is een interactief horrordrama geïnspireerd op klassieke Aziatische horrorfilms. De game wordt gepresenteerd middels een meeslepend, vertakkend verhaal, waarin spelers steeds een andere rol spelen, met zeven personages die verstrikt raken in een mysterie dat Emengarde Mansion al eeuwenlang achtervolgt.
De keuzes die je maakt bepalen hoe het verhaal zich verder ontvouwt. Zul je een relatie van de ondergang kunnen redden of laat je deze kapotgaan? Neem je het risico om iemand te redden, ongeacht de gevolgen die dit voor je kan hebben, of laat je diegene aan een gruwelijk lot over? Achter de horrorthema's van The Letter: A Horror Visual Novel ligt er veel nadruk op de ontwikkeling van en interactie tussen personages. Het lot van al deze individuen ligt in jouw handen.