The Forbidden Arts
Wanneer de held van de game, Phoenix, de raad van een druïde zoekt om zijn visioenen te begrijpen, maakt ze de liefde voor vuur in hem wakker. Hiermee begint een epische reis van Phoenix terwijl hij het element vuur probeert te beheersen.