That Time I Got Reincarnated as a Slime ISEKAI Chronicles
Voeg een nieuw hoofdstuk toe aan de geschiedenis van de Jura Tempest Federation met al je favoriete personages uit de animatieserie!
Spelers kunnen genieten van spannende actiegevechten met combinaties van flitsende speciale moves en krachtige combo's. Door in level te stijgen en relaties met vrienden aan te gaan, kan Rimuru speciale aanvallen leren en zelfs bondgenoten laten meedoen om zijn aanvallen te ondersteunen. Maak geduchte vijanden af die Tempest komen vernietigen met geheime vaardigheden geanimeerd in retro 8-bit-stijl!
Herbeleef het originele verhaal, van de ontmoeting met de Kijin tot de strijd tegen het Koninkrijk Falmuth! Daarnaast zijn er twee gloednieuwe avonturen van de originele auteur waarvan de fans kunnen smullen!
Kataki is een bugbear die zijn vrienden verloor tijdens een aanval van de reuzenwolven. Het verhaal van zijn wraak begint als hij ontdekt dat zijn voormalige vijanden en de hobgoblins samenleven in Tempest.
De Theocracy of Angels is een mysterieuze religieuze natie die in engelen gelooft. Ze willen de macht van de stormdraak overnemen en nemen het op tegen Tempest.
Naarmate spelers verder komen in het verhaal en nieuwe bondgenoten ontmoeten, groeit hun gemeenschap uit van een klein dorp tot een grote natie. Bouw een enorme verscheidenheid aan gebouwen om te profiteren van de Tempest-resonantie, die de bewoners sterker maakt naarmate je meer bouwwerken in je dorp opricht! Er zijn zelfs moderne gebouwen in Japanse stijl die gebaseerd zijn op Rimuru's herinneringen uit de wereld voor zijn reïncarnatie.
Er zijn ook meer dan 50 originele onderliggende missies om van te smullen! Beleef het dagelijkse leventje in Tempest met lach en traan terwijl Rimuru en zijn vrienden samenwerken om de problemen van de bewoners op te lossen en het land een betere plek te maken.