Navigeer de speler binnen de tijdslimiet en met voldoende brandstof door twintig steeds moeilijker wordende levels naar het landingsplatform. Beweging of afvuren verbruikt brandstof, hoewel niveaus kunnen worden aangevuld door de brandstofstortplaatsen te schieten. Als u geen brandstof meer heeft, verliest u de controle en kunt u niet schieten. Als alle brandstofstortplaatsen op een bepaald niveau worden vernietigd, wordt de capaciteit van de brandstoftank van de speler verdubbeld voor het volgende niveau (dit is niet van toepassing op het starten vanaf het hoogst bereikte niveau).
Als een leven verloren is, wordt de speler tijdelijk afgeschermd tegen vijandelijk vuur, dit wordt weergegeven door een elektrisch cirkelvormig veld rond de lander net nadat het is gereawnd.
Maar wees voorzichtig, als je een leven verliest, wordt het huidige niveau gereset en als je het laatste leven verliest, eindigt het spel.