Tamagoneko is een 2D-platformgame die zowel charmant als spijkerhard is, ontworpen voor de fans van "kaizo"-games.
Speel als een behendige witte kat die door zagen, kuilen en spikes navigeert om verloren kitteleieren te redden. In elke nieuwe wereld leert je kat nieuwe bewegingen om nog moeilijkere obstakels te overwinnen.