Samen sta je sterk
Neem het op tegen al je favoriete eindbazen uit de Kirby-serie. Speel alleen of met maximaal drie vrienden via lokale multiplayer**, lokale draadloze multiplayer*** of onlinemultiplayer**** en red het Dream Kingdom!
Stel je eigen team samen en combineer de vier unieke rollen hoe jij dat wilt. Elke klasse beschikt over eigen wapens en vaardigheden, dus probeer voor elke missie het juiste team te formeren!
Speel verhaalmissies in je eentje of met vrienden op één Nintendo Switch en probeer het Dream Kingdom te redden, of duik via lokale multiplayer**, lokale draadloze multiplayer*** of onlinemultiplayer**** in Party-missies en ontdek een hele nieuwe reeks eindbazen om tegen te vechten!
Door gevechten te winnen verdien je niet alleen ervaringspunten waarmee je je helden sterker kunt maken, maar ook fragmenten van vier verschillende categorieën: vuurfragmenten, waterfragmenten, lichtfragmenten en zeldzame fragmenten.