Super Hyperactive Ninja
Super Hyperactive Ninja is een razendsnelle, door cafeïne gedreven, hyperactieve 2D-platformer, ontworpen voor speedrunners en spelers die een échte uitdaging zoeken.
De gemene Shogun heeft alle koffie uit het ninjadorp Kohinomura gestolen: herover de koffie voordat je in slaap valt!
Als Kohimaru, de laatste van de Coffee-Nin, strijd je tegen het Shogun-leger van kwaadaardige ninja's, samoerai en yokai-generaals.
Red je vrienden en herover de legendarische koffie die volgens de verhalen oneindige energie schenkt aan wie hem zonder melk drinkt.
Gebruik de kracht van cafeïne om de Hyperactive Mode te activeren. In deze stand kun je sneller rennen en doden, maar maak er wijs gebruik van! In de Hyperactive Mode kun je namelijk niet van richting veranderen, en raakt je energie sneller op.