Je hebt Mishelin Star niet nodig om het beste restaurant ter wereld te creëren. Wie zegt dat straateten niet lekker kan zijn?
Open een echt straatrestaurant in je stad en maak er een legende van. Het is allemaal voor je geliefde klanten en laat iedereen komen om iets lekkers te vinden. Maak deze plek trendy en zie je zaak groeien!
Kruip in de huid van een streetfoodondernemer en beheers de kunst van het bereiden van eten, klantenservice en efficiënt management. Van het sourcen van verse ingrediënten tot het ontwerpen van workflows. Je hebt strategische planning en snelle beslissingen nodig om je zaak te laten groeien en je klanten tevreden te houden.
Street Food Restaurant Owner is een kookspel waarin jij de leiding hebt over een streetfoodcafé. Kook heerlijke maaltijden, bedien hongerige klanten en beheer je ingrediënten verstandig om verspilling te voorkomen.