Soul Stalker
Soul Stalker is een roguelike kogelhemel waarin je de rol op je neemt van de rentmeester van geesten die gebonden zijn aan het eeuwige leven op aarde. Gebruik 4 tot 6 wapens tegelijkertijd om golven van verschijningen af te weren die vastbesloten zijn je energieke vrienden te verslaan. Kies uit een gevarieerde verzameling van 21 personages, 35 wapens, 84 snuisterijen en 21 huisdieren om je ultieme bouwwerk te maken!
Dood griezelige zielen, ontwikkel je wapens en ga door het centrum van de Soul Stalker Society om een onstuitbare natuurkracht te worden.