Sky Racket is 's werelds eerste Shmup Breaker en brengt de klassieke genres van shoot 'em ups en block breakers samen!
Speel als RacketBoy of RacketGirl, beschermers die door de Capybara Goddess zijn uitgekozen om het heelal te redden van de poten van een destructieve, briljante tiran, Korrg! Je kunt zelf niet aanvallen en daarom moet je aanvallen van vijanden terugkaatsen, waardoor het slagveld in een explosieve ruimtetennisbaan verandert. Neem het op tegen hordes eenden, katten-sandwiches, pluizige konijntjes, ruimte-tennis-robots en bananen in dit unieke en totaal realistische avontuur om het heelal te redden!