Shield King is een actie- en overlevingsspel dat zich afspeelt in een wereld gehuld in een vreemde grijze mist. Na contact met deze mist zijn mensen veranderd in gewelddadige monsters. De mist lijkt dichter bij de grond te zijn, waardoor mensen toevlucht zoeken op hoge plaatsen, hoewel veiligheid niet gegarandeerd is. Er is weinig bekend over dit mysterieuze fenomeen.
Met meeslepende graphics en een duistere sfeer biedt Shield King een spannende en suspensevolle ervaring. Verken de door mist beïnvloede wereld, neem strategische beslissingen en laat je overlevingsvaardigheden zien in een gevaarlijke omgeving. Veel succes op deze overlevingstocht!