Shadows of the Damned: Hella Remastered
Maak demonen af en speel als Garcia Hotspur op deze wilde rit. De vlammen van het hellevuur zijn koud vergeleken met de heetbloedige Garcia die vastberaden is zijn vriendin terug te krijgen van de Lord of the Underworld.
Ga mee met de botte Garcia Hotspur en zijn magere makker, Johnson, op hun reis naar de krochten van de onderwereld om Garcia's ontvoerde vriendin Paula terug te krijgen uit de handen van Fleming, de Lord of the Underworld. Laat de hardrock klinken diep in het verdraaide hellandschap van de onderwereld.
De krachten van licht en donker maken een pad voor jou. Net als ravers in een nachtclub zijn demonen op hun gemak in het donker, maar worden ze zwak in het licht. Laat je makker Johnson je helpen om je weg door de duisternis van de onderwereld vrij te schieten.