Scrap Divers
Duik in een ongelooflijk snel en prachtig vormgegeven retro runner! Bestuur je robot met slechts een vinger om zaagbladen, vlammen en vele andere gevaarlijke obstakels te ontwijken terwijl je door een oneindige tunnel vliegt. Ben je klaar voor de sprong? Parachute niet inbegrepen.