Scotland Yard – De jacht op Mister X
Mister X heeft zich ergens in Londen verstopt, en de enige aanwijzingen zijn de kaartjes die hij achteloos heeft weggegooid. Maar waar heeft hij ze gebruikt? Kijk! Daar! Zag ik hem daar nou wegglippen? Blijf rustig: beveilig het gebied, kom achter zijn ontsnappingsroute, en pak hem!
Speel als een van de vijf gewiekste detectives en ga op een missie om de legendarische Mister X op te sporen tijdens een spannende politieachtervolging door de straten van Londen. Of stap zelf in de schoenen van het criminele meesterbrein, en probeer uit de handen van de detectives te blijven!