Safety First!
Safety First! is een twin-stick-puzzelgame waarbij je defecte elektriciteitskabels moet repareren met behulp van je Magical Yellow Repair Liquid (MYRL). Bereid je voor op een uitdagende reis. Kun jij alle 69 levels uitspelen?
Je grootmoe heeft haar oude radio te luid gezet en daardoor zijn er heel wat kabels kaduuk gegaan in de nabijgelegen elektriciteitscentrale. Met je geweldige talenten als elektricien vertrek je op een missie om alle defecte kabels te repareren met behulp van je Magical Yellow Repair Liquid (MYRL). Bereid je voor op een uitdagende en natuurkundig gezien totaal realistische reis!
Bestuur de voeten van je personage met behulp van de sticks van je gamepad. Let goed op, want hij is erg fragiel. Gebruik Magical Yellow Repair Liquid (MYRL). waar nodig, zodat je grootmoe weer naar haar favoriete deuntje kan luisteren.