Saboteur II: Avenging Angel
In de game ervaar je de originele missie uit de 1987-versie. Daarnaast gaat het verhaal door met nieuwe levels en vijanden. Nu kun je meer te weten komen over Saboteurs zus en haar duistere, geheime missie.