STANDBY is typisch zo'n game waar je makkelijk mee begint maar dan een hele uitdaging blijkt. Deze razendsnelle, nauwkeurigheid verlangende platformer stelt je reactievermogen en concentreatievermogen op de proef met tal van listige levels.