De arcadehit SVC CHAOS uit 2003 is terug en is beter dan ooit!
SVC CHAOS - een epische confrontatie! Twee werelden botsen en 36 personages uit verschillende series van SNK (met name THE KING OF FIGHTERS) en CAPCOM (met name STREET FIGHTER) vechten tegen elkaar in een hectische strijd tot het bittere einde! Gloednieuwe rollback netcode en verschillende toernooien zorgen voor leuke, snelle online matches waarbij de klassieke beelden en besturing van de originele bij fans populaire games behouden blijven. Er is ook een hitbox-viewer en galerie toegevoegd! Sta op en sla neer met spelers over de hele wereld in deze nieuwe evolutie van de SVC CHAOS-serie!
De afvaardiging van SNK bestaat uit hoofdrolspelers als Kyo Kusanagi, Terry Bogard en Mai Shiranui vergezeld door Mars People, Athena en andere SNK-iconen. De geharde CAPCOM-strijders Ryu, Chun-Li en Demitri krijgen versterking van Zero, Red Arremer en meer! Speel met totaal 36 personages uit de legendarische stal van SNK en CAPCOM!
Een nieuwe hitbox-viewer biedt een gedetailleerd kijkje in de raakgebieden van elk personage en in de uitgebreide galerie vind je 89 kunstwerken (key art, personageportretten en meer) voor een waar visueel spektakel! Geniet van dit alles en meer in de nieuwe en verbeterde SVC CHAOS!